Brussels Airlines bereidt zich voor op zomer 2019

Brussels Airlines verhoogt haar vluchtfrequenties naar Afrikaanse bestemmingen Accra, Freetown, Lomé en Monrovia om meer flexibiliteit en nog vlottere verbindingen te bieden. Bovendien biedt de luchtvaartmaatschappij in de zomer van 2019 extra vluchten aan naar Europese vakantiebestemmingen. Hoewel technologie steeds meer aan belang wint, blijft een persoonlijke service, ook aan de grond, erg belangrijk voor Brussels Airlines.

Brussels Airlines biedt komend zomerseizoen extra vluchten aan naar Accra (Ghana), Freetown (Sierra Leone), Lomé (Togo) en Monrovia (Liberia) en zorgt zo voor meer flexibiliteit en nog vlottere connecties via Brussel naar het grote continentale en intercontinentale netwerk van de maatschappij. Op het Europese netwerk vliegt Brussels Airlines voor het eerst gedurende de zomer naar Kiev. Bovendien verhoogt de luchtvaartmaatschappij haar frequenties naar verschillende vakantieregio's. In vergelijking met het zomerseizoen van vorig jaar voert Brussels Airlines extra vluchten uit naar vakantiebestemmingen Alicante, Athene, Faro, Florence, Napels, Sint-Petersburg en naar de Griekse eilanden Kreta, Kos en Rhodos alsook naar Lanzarote en Djerba. Tijdens de werken aan de landingsbaan op Linate Airport worden alle vluchten naar Milaan tussen 27 juli en 27 oktober omgeleid van Linate Airport naar Malpensa Airport.

Persoonlijke service hand in hand met digitalisering

Het aanbieden van de juiste persoonlijke service aan elke reiziger blijft erg belangrijk voor Brussels Airlines. Het bedrijf is daarom op zoek naar collega's met verschillende profielen om het passenger service team te vervoegen op Brussels Airport. De luchtvaartmaatschappij is daarbovenop ook op zoek naar studenten die volgende zomer of gedurende het hele jaar op de luchthaven willen werken.

Brussels Airlines biedt naast een persoonlijke service ook digitale alternatieven aan. Tijdens het zomerseizoen van 2018 gebruikte 63% van alle passagiers van Brussels Airlines een mobiele instapkaart op de smartphone en 82% van alle passagiers checkten zich zelf in voor hun vlucht; ofwel via automatische check-in, via de mobiele telefoon, via de website of app van Brussels Airlines of aan een van de express check-in automaten op de luchthaven.

Nieuwe bestemming

Kiev (Oekraïne): 4 x per week