Brussels Airlines biedt meer flexibiliteit op haar vluchten van en naar Afrika

Vanaf vandaag verhoogt Brussels Airlines haar flexibiliteit met nieuwe reismogelijkheden op haar routes van en naar Afrika. Het nieuwe aanbod bevat voor het eerst een tariefoptie met één stuk bagage, de goedkoopste keuze voor passagiers die met beperkte bagage reizen en geen flexibel ticket nodig hebben.

Reizigers die in Economy Class naar of van een van de 17 Sub-Sahara bestemmingen van Brussels Airlines reizen, hebben voortaan de mogelijkheid om een one bag-tarief te boeken indien ze licht reizen en geen ticketflexibiliteit nodig hebben. Een tweede reisoptie is het standaardtarief, dat omvat twee ingecheckte stukken bagage en gratis reservering van een zitplaats vooraf. De derde optie binnen de Economy Class is het Flex-tarief, ideaal voor passagiers die houden van extra beenruimte en meer flexibiliteit met een gratis aanpassing en terugbetaling van het ticket. Naast een Economy Class biedt de luchtvaartmaatschappij ook een Business Class en binnenkort een gloednieuwe Premium Economy Class aan op al haar langeafstandsvluchten.

"Als luchtvaartmaatschappij willen we onze reizigers de keuze geven om te reizen op de manier die het best bij hun persoonlijke behoeften past. Na de introductie van een tarief met enkel handbagage op het Europese netwerk en een Economy Light-tarief op onze vluchten van en naar onze Noord-Atlantische bestemmingen, is het one bag-tarief voor de Afrikaanse routes de volgende stap naar een op maat gemaakte reiservaring voor alle passagiers die met Brussels Airlines reizen".

- Dirk Janzen, VP Pricing & Revenue Management, Distribution en Commercial Steering

De tarieven voor een retourvlucht tussen Brussel en Sub-Sahara Afrika beginnen vanaf € 385,-. De drie nieuwe Economy Class reisopties zijn beschikbaar op de 17 bestemmingen van Brussels Airlines in Sub-Sahara Afrika:

- Abidjan

- Accra