Brussels Airlines breidt haar aanbod voor uitwisselingsstudenten flink uit

Brussels Airlines breidt haar bestaand aanbod voor uitwisselingsstudenten die in het buitenland studeren verder uit met nieuwe bestemmingen en voordelen. Studenten die gebruik maken van de b.student formule krijgen tegen een vaste prijs een flexibel ticket, ze mogen extra bagage meenemen en ze krijgen korting voor familie en vrienden die hen willen komen bezoeken.

In 2013 lanceerde Brussels Airlines de b.student reisformule voor uitwisselingsstudenten.  Het aanbod, dat zich richt op studenten die naar of vanuit België reizen en  voor een uitwisseling van minstens 3 maanden, werd zeer goed onthaald en wordt nu verder uitgebreid.  Zo geldt b.student vanaf nu voor niet minder dan 52 in plaats van 35 Europese Brussels Airlines bestemmingen.

Een b.student pakket heeft een vaste prijs van 199 euro all-in, en levert talrijke voordelen op.  Zo mag er 58 kilogram bagage meegenomen worden (12kg als handbagage en 2x 23kg ruimbagage) en kan de terugkeerdatum eenmalig kosteloos veranderd worden. Wie een b.student formule reserveert, krijgt ook 20% korting op 5 Light&Relax of Flex&Fast tickets. Die kunnen gebruikt worden voor familie of vrienden die tijdens de uitwisseling op bezoek willen komen, of voor de studenten zelf indien ze tussentijds even naar het thuisfront willen terugkeren.

Reisformules op maat

b.student is maar één  van de vele op maat gemaakte reisformules van Brussels Airlines. Zo is er ook het gratis b.family product dat zich richt op families die met kinderen reizen en dat talrijke voordelen oplevert zoals bijvoorbeeld gegarandeerde zitplaatsen naast elkaar. Voor wie om beroeps- of privéredenen regelmatig naar dezelfde bestemming vliegt is er de b.pass. Met de b.pass kan 6 keer heen en terug naar dezelfde bestemming worden gevlogen. Ideaal dus voor expats of voor personen met een tweede woning in het buitenland.  Wie in groep wil reizen, haalt dan weer zijn voordeel uit het b.group aanbod en in de Kerstperiode lanceert Brussels Airlines elk jaar een b.gift cadeaubon voor een vlucht naar een Europese bestemming.

Netwerk