Brussels Airlines maakt zich klaar voor 108 Tomorrowland vluchten

Voor het vijfde jaar op rij bereidt Brussels Airlines zich voor om duizenden Tomorrowland bezoekers van over heel de wereld naar België te brengen voor de twaalfde editie van Tomorrowland

Volgende week reizen 180.000 muziekfans vanuit elke hoek van de wereld af naar België voor een sprookjesachtig weekend op Tomorrowland in Boom. Meer dan 10.000 van hen vliegen op een van Brussels Airlines’ 108 Tomorrowland vluchten.

Onder de naam Global Journey bieden Brussels Airlines en Tomorrowland pakketten aan met hotel, bus, trein of vluchten. Vele van de muziekfans kozen voor een Discover Europe pakket, waarbij ze Tomorrowland combineren met een bezoek aan verschillende Europese steden, waaronder Amsterdam, Barcelona en Ibiza.

Zoals de vorige jare, heeft Brussels Airlines opnieuw een van haar Airbus A330 vliegtuigen in een Tomorrowland-jasje gestoken voor de gelegenheid. Op het festivalterrein verwelkomt de airline opnieuw duizenden bezoekers op de Cloudrider, een 55 meter hoog reuzenrad dat een spectaculair uitzicht over het festivalterrein geeft.

Brussels Airlines vliegt morgen 10.372 fans op 108 vluchten vanuit 68 luchthavens naar België voor Tomorrowland. Om de feestvierders al in de juiste sfeer te brengen, organiseren 17 vertrekluchthavens een gate party  net voor het vertrek van de vlucht, helemaal in Tomorrowland-stijl. 59 vluchten worden omgetoverd tot party flights, met muziek aan boord. Op 3 vluchten speelt zelfs een  DJ een live set op 30.000 voet hoogte. Alle vluchten zullen live kunnen gevolgd worden op brusselsairlines.com/TMLpartyflight of via #TMLpartyflight

Ontdek alle facts and figures hier

Tomorrowland
Wencke Lemmes Brussels Airlines