Brussels Airlines verwelkomt de festivalgangers van het tweede weekend

Vandaag is het tweede deel van de Tomorrowland party flights aangekomen in Brussels Airport. In totaal vliegt Brussels Airlines 14.953 festivalgangers naar België op 113 party flights vanuit 64 luchthavens.
Tijdens Tomorrowland geeft Brussels Airlines alle bezoekers net zoals vorig jaar weer de kans om het festival vanuit de lucht te beleven, dankzij de Cloud Rider, een reuzenrad van 55m. Alle Tomorrowland bezoekers worden gratis verwelkomd voor een rondje op het rad, dat spectaculaire uitzichten biedt over het festivalterrein. Daarnaast maken ze dankzij hun ritje op de Cloud Rider ook nog kans op een reis rond de wereld.
Voor haar Miles & More leden heeft Brussels Airlines een VIP lounge aan de Mainstage van Tomorrowland. Met hun frequent flyer mijlen konden frequent flyers bieden om een plaatsje op het Beste Dance Festival Ter Wereld te bemachtigen. De waarde van de mijlen wordt geschonken aan b.foundation, het liefdadigheidsprogramma van Brussels Airlines dat zich inzet voor welzijn en gezondheid van kinderen in Afrika.

Tomorrowland