Brussels Airlines vliegt de Rode Duivels naar Zagreb

Brussels Airlines vliegt vandaag het Belgische nationale voetbalelftal naar Zagreb, waar het de mogelijk beslissende kwalificatiematch voor het WK 2014 zal spelen. Voor de gelegenheid werd een Airbus A320 in een Rode Duivels kleedje gestoken.

Vandaag om 17h30 vertrekken de Rode Duivels met Brussels Airlines vlucht SN1177 richting Zagreb voor hun voorlaatste kwalificatiematch voor het WK 2014 in Brazilië. Meer dan 2000 supporters worden verwacht op het tarmac van Brussels Airport om het team uit te wuiven, in het kader van de 7de en laatste Duiveluitdaging.

“We zijn super trots dat we als Belgische nationale maatschappij onze Rode Duivels opnieuw naar hun bestemming mogen vliegen. In mei dit jaar vloog het team ook al met ons naar New York voor hun vriendschappelijke match tegen de  Amerikaanse nationale ploeg, legt Lars Redeligx uit, CCO van Brussels Airlines.  “We hopen dat de Rode Duivels deze week een even mooi resultaat kunnen neerzetten als in de VS.”

Het elftal vertrekt samen met de KBVB op een vliegtuig dat speciaal voor de gelegenheid door Brussels Airlines werd omgedoopt in een Belgian Red Devils toestel: een Airbus A320 kreeg de Belgische driekleur en het Rode Duivels logo aangemeten. Het vliegtuig werd gisteren bestickerd door 5 mensen gedurende 8 uur.. Hoe dat verliep is te bekijken in een time lapse video. Het toestel zal nog langere tijd in de nieuwe kleuren blijven rondvliegen in het Brussels Airlines netwerk.

Alle 3500 Brussels Airlines werknemers wensen de Rode Duivels veel succes in Zagreb!

Rode Duivels