Dubbel zo veel Brussels Airlines vluchten voor jubileumeditie Tomorrowland

Voor het derde jaar op rij is Brussels Airlines de reispartner van Tomorrowland. De maatschappij zal dit jaar 15.000 feestvierders naar België vliegen van over heel de wereld.

Vorig jaar werden er 214 verschillende nationaliteiten geteld op Tomorrowland. Zo’n 13.000 bezoekers reisden met een Global Journey pakket naar Tomorrowland en ook dit jaar worden er opnieuw speciale reispakketen met vervoer, verblijf en toegang tot het festival aangeboden. Vorig jaar vloog Brussels Airlines 8.000 feestvierders naar België en dit jaar biedt de maatschappij opnieuw vluchten aan met vertrek over heel de wereld. In totaal, verspreid over twee weekends, zullen 15.000 passagiers door Brussels Airlines naar Tomorrowland worden gevlogen, op 150 verschillende vluchten vanuit 50 steden in Europa, Afrika en de USA. Nog eens 2.500 Tomorrowlandgangers vliegen naar België met Lufthansa, Thai Airways of Air Canada vanuit de USA, Canada, Zuid-Amerika, Australië en Azië.

Vorig jaar zette Brussels Airlines twee Airbus A330 toestellen in voor party flights met live DJ’s aan boord  vanuit Basel en Tel Aviv. Naar goede gewoonte start het Tomorrowland gevoel ook dit jaar vanaf het vertrek: de Brussels Airlines vluchten zullen omgetoverd worden tot party flights en zullen baden in de magische Tomorrowland sfeer.
Global Journey selecteerde ook drie hotels die getransformeerd zullen worden tot échte Tomorrowland hotels. Vanaf de check-in zullen de bezoekers dus al helemaal in de sfeer zitten.

De Global Journey verkoop, die naast vluchten ook treintickets zal aanbieden, gaat zaterdag 1 februari om 17h van start. Via tomorrowland.com kunnen geïnteresseerden hun reispakket nu al van van a tot z samenstellen en de prijs berekenen.

Tomorrowland