Economy Privilege heel positief onthaald door Brussels Airlines klanten

Bijna twee maand na de start van Economy Privilege, blikt Brussels Airlines terug op een succesvolle lancering van haar nieuwe lange aftsandsproduct.

Om de lancering van Economy Privilege te vieren verraste Brussels Airlines 20.000 van haar klanten met een upgrade in juli en augustus, om de voordelen zelf te kunnen ervaren. De eerste reacties van de klanten zijn lovend en de reservaties voor de komende maanden zijn veelbelovend.

Voor €120 (en nu tijdelijk zelfs voor €99) krijg je meer beenruimte, kan de rugleuning verder naar achter, krijg je een glas champagne, een vliegkit en een upgraded ervaring. Economy Privilege is beschikbaar op alle langeaftsandsvluchten van Brussels Airlines en wordt aangeboden als eenextra optie bovenop je Economy Class ticket, dus de prijs blijft hetzelfde, welk tarief je oorspronkelijk ook betaald hebt.

NOTE: initieel werd Economy Privilege gelanceerd als ‘Economy Plus’, maar naar aanleiding van feedback van de klant werd duidelijk dat er verwarring was met andere maatschappijen die een product hebben met een similaire naam. Dit zou verkeerde verwachtingen kunnen creëren, en aangezien Brussels Airlines haar nieuwe reisklasse echt wil differentiëren, besliste ze om deze om te dopen naar Economy Privilege

Product
Wencke Lemmes Brussels Airlines