Jouw foto op het vliegtuig van de Rode Duivels!

Brussels Airlines gaat met de KBVB en de Rode Duivels op zoek naar zes Rode Duivelfans die met hun foto op het Rode Duivels-vliegtuig willen pronken.

Tussen 29 april en 8 mei gaan Brussels Airlines, de KBVB en de Rode Duivels op zoek naar 6 Rode Duivels fans die hen kunnen overtuigen dat zij dé ultieme diehard fans zijn van het Belgische nationale elftal. Deze fans krijgen de kans om hun foto over heel Europa te laten vliegen op het officiële Rode Duivels vliegtuig, Trident. Het duivelse vliegtuig werd door Brussels Airlines gecreëerd in de aanloop naar het Europese Kampioenschap in Frankrijk en zal de spelers naar hun matchen vliegen.

Kandidaten die denken dat ze alles in huis hebben om verkozen te worden als beste fan, kunnen een foto van zichzelf die hun super fan status bevestigt, uploaden op brusselsairlines.com/superfan

Op 9 mei kiest een jury bij Brussels Airlines en de KBVB 6 winnaars die een plaats naast de Rode Duivels op het Trident-vliegtuig winnen en een exclusieve uitnodiging om het vliegtuig binnenin te bezoeken en het resultaat zelf te bekijken.

Brussels Airlines is de officiële luchtvaartmaatschappij van de Rode Duivels en vliegt het nationale elftal met trots naar hun buitenlandse wedstrijden.

Rode Duivels
Wencke Lemmes Brussels Airlines