Lounge van Brussels Airlines wint prijs “Europe’s Leading Airline Lounge” voor de zesde keer op rij

THE LOFT by Brussels Airlines and Lexus blijft onverslagen op de World Travel Awards

Brussel, 6 maart 2024 – Voor een indrukwekkende zesde keer op rij werd “THE LOFT by Brussels Airlines and Lexus” gekroond tot “Europe’s Leading Airline Lounge” op de World Travel Awards, die dit jaar werden uitgereikt in Berlijn. Reizigers van over heel de wereld konden stemmen voor deze award. Brussels Airlines blijft continu investeren in de lounge om ervoor te zorgen dat reizigers een product van de bovenste plank krijgen.

THE LOFT by Brussels Airlines and Lexus is de lounge in de Schengen-zone van Brussels Airport. De lounge is ingedeeld in verschillende zones waar mensen kunnen werken, ontspannen of iets eten en drinken. Er zijn aparte ruimtes om te rusten en om te douchen. De lounge is toegankelijk voor passagiers die reizen in Business Class, voor mensen met status in het Miles and More getrouwheidsprogramma en tijdens rustige momenten ook voor reizigers in Economy Class van Brussels Airlines, mits het betalen van een toeslag.

“We luisteren naar onze gasten en gebruiken hun feedback om continu verbeteringen aan te brengen in THE LOFT. Zo blijven we een top-product aanbieden. We hebben recent de doucheruimtes vernieuwd en de set-up van het buffet verbeterd. Daarnaast bieden we nu à la carte menu’s aan in de zone voor HON-leden. Dit zijn slechts enkele voorbeelden. Ik voel me nederig en vereerd dat we voor de zesde keer op rij deze award krijgen van onze reizigers. Ik wil het hele lounge team van harte bedanken, samen met alle partners en leveranciers. Zij zetten zich elke dag in om van de lounge een fantastische plek te maken.”
- Olivier Brynaert, Head of Customer Experience, Brussels Airlines

Brussels Airlines plant nog meer investeringen in THE LOFT, zoals een gerenoveerde coffee corner in samenwerking met Rombouts Koffie. Er zullen ook regelmatig events georganiseerd worden met een focus op Belgitude die voor de luchtvaartmaatschappij belangrijk is. Dit komt bovenop andere sterke samenwerkingen, onder meer met Neuhaus en Grohe.

“Dit toont aan dat onze formule werkt, waarbij in THE LOFT we een geweldige klantenervaring koppelen aan inspirerend design. Bij Lexus doen we er alles aan om klanten aan te bieden wat we beloven: “Eperience Amazing”. We doen dit aan de hand van ​ Omotenashi in elk aspect van het traject. Dit geldt voor THE LOFT en voor onze wagens, van ons vlaggenschip – Lexus LM- tot de compactere Lexus LBX, die onlangs werd gekozen tot ‘Car of the Year 2024’.”
-
Filip Belmans, Head of Communications & Customer Experience at Lexus Europe, Lexus

Over de World Travel Awards
De World Travel Awards werden in 1993 in het leven geroepen om uitmuntendheid in alle belangrijke sectoren van de reis-, toerisme- en horeca-industrie te erkennen, te belonen en te vieren. In 2023 vierde de World Travel Awards haar 30ste verjaardag, met jaarlijks meer dan twee miljoen uitgebrachte stemmen. Het is ondertussen de meest prestigieuze prijsuitreiking in de reisindustrie. Dit jaar werden de prijzen uitgereikt in Berlijn, in aanwezigheid van een team van Brussels Airlines, waar ook medewerkers van de lounge bij waren.

Nico Cardone

For media requests only